2009. október 7., szerda

Gaudi-kereszt ... Végre :)


Hát, be kell vallanom, hogy ez a kereszt meglepően sokat kínzott engem, mire végre megszületett. Kb. egy hónapja már, hogy kerülgetem a mintáját, három hete megvolt hozzá az anyag is (nagyon sok Swari kell hozzá: 174 db!!!), és valahogy hiába próbáltam meg, kifogott rajtam viszonylag az elején már.
Viszont legutoljára, valamelyik nap hajnali kettőkor megvilágosodtam! Megértettem, hogy hol rontottam el a mintát már megint! (meglehetősen egyszerű hiba volt: egy szemmel többet fűztem egy sorhoz, mint amit kellett volna...)
Ezzel a lendülettel mentem is aludni.

Ma este elővettem ismét minden hozzávalót, és egy lendülettel, több, mint 3 óra alatt, megfűztem végre a drágát! Hozzávalók: 174 db 3mm-es bicone (csiszolttal is meg lehet fűzni), 11-es delica, (vagy akár kása is jó), és belső támasztéknak tekla gyöngyök, a "búbokba".
Remélem, mindenkinek tetszik annyira, mint nekem!

Folyt. köv. - szerintem :o)

(minta: Complex Beads c. könyv)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése