2013. december 15., vasárnap

Ennyit arról, hogy gyakrabban fogok blogolni.... Nohiszen....!

Azt hiszem, az lesz legjobb, hogy ha inkább nem ígérgetek semmit, és ugyanígy folytatom a blogot, ahogy sikerül.... Bocsánat mindenkitől, aki szeretne többször hallani Mágusföldéről, ez a rejtélyes hely ritkán nyitja ki a kapuit, sajnálatos :(
Mindenesetre most pont itt van a ritka alkalom, hogy varázslatban oly szegény napjainkba némi bűbájt csempésszünk.
Büszkén mutatom be kedves olvasóimnak a mai varázslatot segítő teremtményem: íme Sapphira, a veszedelmes Draconia fejedelemség hercegkisasszonya, növendék sárkányka.

Macerás volt, mire sikerült őt megalkotnom: nagyon makacs és önfejű a hölgy, mint afféle igazi hercegnő - de megérte a sok órát, szerintem. Most igen jó barátságban vagyunk, nap mint nap viselem őt a nyakamban, bizony jól jön egy ilyen szerencsehozó lény társasága a nagy karácsonyünnep forgatagában.

Egy vegyes fotómixszel köszön el tőlünk, hamarosan indulnia kell állandó otthonába.



(minta: Fantasiabeads)


4 megjegyzés:

Illésné Klementisz Angéla írta...

Hűűű, hát ez gyönyörűséges! Fantasztikusan szépek a színei is!

Névtelen írta...

Szia! Kerestem a mintát de sehol sem találtam. :( Mivel nagyon tetszik ez nekem szeretném a mintát elkérni. E-mail címem: detti-zoli@freemail.hu Előre is köszönöm . :)

Névtelen írta...

Üdv. Szeretnem amintat elkerni mert nagyon tetszik.klaea.helembai@gmail.com Elöre is köszönöm.

Mária írta...

Szia!
Most találtam rá erre a csodás lényre! Nagyon tetszik! Szeretném elkérni a leírását!
Az e-mailcímem: gallmaria85@gmail.com
Előre is Köszönöm! :)

Megjegyzés küldése